K-mässan

Tjena!
Fick faktiskt med mig en del från kungsmässan, de va inte så mycket grejer som jag trodde att det skulle va men det va bra ändå.
Fick med mig ett par brillor, 2 scarfar, ett puder för mitt andra tappade jag bort efter att jag använt de typ 5 ggr, en ny puderborste, presenter till Emma Tyra och Mathilda, bikini underdel, kofta och ett skärp.
Tror de va allt, iallafall så kommer det bilder på allt förutom presenterna för jag vet att iallafall Mathilda läser min blogg och Tyra gör det säkert så dom ska inte få se vad dom får!
Ska nog ta och lägga mig nu för annars döör jag! Bloggar 2morrow, bajsbajs!



Gina-49 kr



Gina-59 kr



Gina-49 kr



BikBok-19kr



Bokbok-59kr



Bikbok-29kr



Kicks-169kr



Lindex-10kr



HM-39kr

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0