JIPPIIE!

Haajloojj!
Imon är det min födelsedag, jiipiie! :))
Då blir jag ääntligen fjorrz haha!
Och så ska jag ju också på mathildas fest och det kommer bli jätte kul!
Har faktiskt glömt av vad jag har önskat mig men jag tror att en ny skolväska va nåt av det så den får jag använda imon.
Iallafall vid halv 7 så gick jag till min och claras granne som bor emellan våra hus och mötte clara för vi skulle gå ner till pizzerian och äta pizza för att typ fira att jag fyller år imon.
Sen köpte vi glass på hemköp och påvägen hem så fick jag min present av clara.
Det va ett jäätte fint armband från raglady, tack clara!
Haha hon sa att jag egentligen skulle få en Juicy Couture kofta men jag blev jätte glad för armbandet :)
Men när vi äntligen ska ha idrott en heel dag så kan jag ju såklart inte va med för att jag precis har blivit frisk, klara sa nämligen att vi ska ha det imon så det är lite surt..
Gör ett tidsinställt inlägg till imon på morgonen för jag hinner nog inte göra ett inlägg då.
Ska lägga mig nu, natti natti!



Laav ju!

//Alle

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Love u to Alle! <3

2011-08-18 @ 23:22:01
URL: http://mathildafhagerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0