Happy!

Yoo!
Kom hem för typ 5 timmar sen från frissan och de blev faktiskt väldigt bra! Frisören toppade håret och gjorde lite mindre uppklippning så de syns inte så jätte mycket att jag har uppklippt hår och så klippte hon luggen mjukare i topparna typ.
Men idag så va jag ute på holmar me familjen i typ 4 timmar! 
Solade typ jätte länge, sen så stack jag och nathalie och snorklade och sen så låg jag och solade och smsade med andreas. 
Är verkligen på jätte bra humör idag! Fast de kanske beror på att jag blev väldigt nöjd me klippningen och att jag ska flytta ner till lillestugan idag så jag får ett eget litet minihus! :)
Nu så sitter jag och kollar facebook och smsar, har typ fått 20-25 händelser idag vilket är väldigt ovanligt för mig på sommarlovet?
Men jag bloggar snart igen, och jag orkar inte göra dag grejen så den skiter jag i.
Sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0