Go morron

Hallu!
Vaknade för typ en halvtimma sen, så himla skönt att slippa gå upp klockan 7!
Haha ifall inte helg fanns så skulle jag nog skolka en vecka var 3e vecka typ.
Wilma sover fortfarande så sött i min säng, orkade inte pumpa upp madrass och skit så jag gick o hämtade ett täcke så fick hon ligga i min säng.
Fattar inte hur hon kan sova så länge, fast hon brukar sova till typ 1 ibland..
Aja sitter och lyssnar på musik i mina nya hörlurar, så himla grymt ljud! Det är sånna stora som sitter över hela öronen, kan lägga upp en bild sen på dom.
Idag ska jag sova hos Wilma och jag tror att antingen ska vi till Donsö eller så är vi kvar i fiskebäck.
Har seriöst inte vart ute i fiskebäck på 4 månader!
I vintras typ så sov jag hos wilma varannan vecka så de är verkligen en förändring..
Börjar faktiskt bli lite hungrig så jag ska gå upp och ta en knäckemacka eller nåt. Bloggar sen, heejdåå!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0