Fml

Hallu!
Ligger i soffan nu i mitt tv rum i källarn.
Har hostat huur mycket som helst idag!
Skulle mycket hellre gå i skolan nu och va frisk än att ligga hemma och hosta..
Fattar inte vad dom personerna som vill va sjuka för att slippa skolan tänker med, det är as tråkigt att va sjuk!
Men som tur var så är jag inte sjuk särskillt ofta, men när jag väl blir sjuk så brukar jag vara det i minst en vecka.
Får hoppas på att det inte gäller den här gången..
Iallafall har vart så sjukt utmattad och trött så jag har inte orkat göra något inlägg.
Men jag sov typ 2 timmar förut så nu är jag lite piggare.
Ska äta nu hejjdå!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är du för sjuk? <3

Krya <3

2011-08-18 @ 02:09:51
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0