:))

Haalluu!
Blev på så sjukt bra humör helt plötsligt, fattar inte varför!
Iallafall på onsdag ska jag och elin äta middag och karro för hon har FF!
Har ingen aning vad vi ska laga men det kommer nog bli supergott, tre rätters middag på en onsdag är najjz!
Imon så ska jag åka och bada med Elin eller Clara för jag mååste lära mig fjärilssim och Elin behöver lära sig fjäril och crawl.
Orkar faktiskt inte lägga ut bilder på allt jag fick, sorry men ni får leva med det.
För allt som mamma och pappa har beställt har inte kommit än och det jag köper från Ullared får jag i födelsedags present, pluuus att pappa är i Kina nu och min kompis Mathilda och båda har lovat att köpa lite grejer till mig.
Sen så är det väldigt mycket som jag redan har fått och jag orkar inte ta kort på allt!
Men aja, har typ lyssnat på musik heela dan så jag har tjatat ut alla mina låtar så det är lite segt..
Tipsa gärna om ni vet nån riktigt bra låt som inte finns på spotify's topplista!
Heejdå!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0