Duktig cheey

Tjoosan!
Ska sticka ner och träna för jag känner mig så sjukt träningssugen!
Har bestämt mig för att jag ska ha godisförbud typ varannan vecka, låter lite konstigt kanske men jag har så svårt för att ha godisförbud länge även fast jag klarade 5 månader senaste gången och den första månaden va december!
Jag va den enda i hela familjen som gjorde kola och knäck plus att när jag väl fick äta godis på julafton så mådde jag illa efter typ 10 godisar eftersom att jag inte var van vid att äta sött.
Aja men då fick jag äta typ fika och efterrätt på helgerna men nu så ska jag inte äta nått sött överhuvud taget!
Ska nog också börja göra typ 15 situps varje dag innan jag lägger mig och kanske några armhävningar, får se.
Iallafall drar ner och tränar nu men jag bloggar sen, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0