22/8

Tjjaarå!
Har kommit hem från skolan och precis ätit mellis.
Fick ett läppglans och en nagelfil av karro idag i skolan i födelsedagspresent, gulligt av henne!
Läppglanset doftar undeerbaart! Tror det är apelsinsmak men det luktar som godis.
Ska börja jobba nånstans typ en gång i veckan så att jag tjänar in lite moppe pengar, tror kanske att jag ska skaffa en trots allt!
Annars blir de bilpengar om jag ändrar mig.
Mamma sa att det va en som sa att jag kunde få jobba i hans affär här i närheten så jag ska nog åka dit med mamma när hon kommer hem.
Orkade inte va med nån idag för jag är så sjukt trött. Kommer vila typ resten av dan och bara slappa o ta det sooft!
Bye baj så länge!



Bestii!

//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0