15/8

Heejjhejheejhejj!
Nu är jag back home, är så sjukt trött nu.
Känner att jag är väldigt trött nu för tiden, men det beror nog på att jag lägger mig vääldigt sent och vaknar rätt så tidigt.. Aja ska börja lägga mig vid 9-10 tiden från och med idag så är jag nog pigg tills skolan börjar!
Usch skolan börjar om 2 dagar! Helt sjukt att sommarlovet har gått så fort, kommer inte klara mig till höstlovet :(
Fast jag tänker nog ta ledigt torsdag och fredag så får jag lite längre sommarlov.
Har ingen lust att gå i skolan på min födelsedag eller dagen innan.
Nu så kom mammas kompis Lena så jag måste nog gå och hälsa på henne, bloggar efter maten.
Hejråå!



Grattis going! Hoppas att jag gjorde din dag idag! :)):)

//Alle


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jasså du tog den bilden jag redigerade

2011-08-15 @ 21:14:44
Postat av: Alle

Aa eller jag gick in på Tyras profil på facebook och tog den första bilden som hon va taggad i och det va den, men jag kan byta om du vill?

2011-08-15 @ 21:51:05
Postat av: Tyra

tackk jaa det Gjorde du!!

2011-08-16 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0